Portal Informacyjny

Informacje na każdy temat !

Wizytówki Google – czy warto gdy chodzi o pozycjonowanie stron internetowych Warszawa?

Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania dla firm, które zdecydowały się wykorzystać wizytówki Google to świetna wiadomość. Jeśli interesuje nas pozycjonowanie stron internetowych Warszawa, powinniśmy zainteresować się wizytówkami w pierwszej kolejności. Musimy brać pod uwagę wszelkie możliwości, które mogą nam pomóc w budowaniu wizerunku firmy. Strategia skoncentrowana na pozycjonowanie stron internetowych Warszawa jest trudna i wymaga od nas nawet więcej w kontekście SEO. Musimy jednak pamiętać, że mimo konkurencji pozycjonowanie stron internetowych Warszawa jest jak najbardziej możliwe do zrealizowania. Obecnie algorytmy mogą dokładniej przewidywać zamiary użytkownika oraz sprawdzać, czy wyszukiwane hasło jest terminem lokalnym. Kluczem do sukcesu dla lokalnych firm jest pokazywanie się tam, gdzie jest to możliwe a właśnie wizytówki Google im to umożliwiają.

Jednak jak ma się to do zdjęć umieszczanych w Google? Czy wpływają one na pozycjonowanie wizytówek Twojej firmy? Realizując pozycjonowanie Warszawa wszystkie pomniejsze detale mają znaczenie, w tym artykule wyjaśnimy Ci jak możesz to wykorzystać i na co powinieneś zwracać uwagę sięgając po wizytówki Google, gdy Twoim celem jest pozycjonowanie Warszawa z jak najwyższą skutecznością.

Czy zdjęcia mają wpływ na pozycjonowanie wizytówek Google?

Okazuje się, że liczba zdjęć i ich rodzaj jest całkowicie uzależniony od branży, w której działa Twoja firma. Dobrym sposobem na pozycjonowanie wizytówek Google jest dodanie co najmniej dziesięciu różnych zdjęć prezentujących Twoje produkty. Dodatkowo osoby upoważnione do zarządzania wizytówkami w Google Moja Firma mogą też dodawać zdjęcia 360°, Street View i filmy. Warto wiedzieć, że zdjęcia są podzielone na 3 kategorie:

  1. Logo firmy, którego głównym zadaniem jest zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci.
  2. Zdjęcie główne, które powinno najlepiej odzwierciedlać Twoją firmę.
  3. Zdjęcia biznesowe, których celem jest sugerowanie potencjalnym klientom możliwości zakupu lub skorzystania z usług danej firmy.

Przede wszystkim należy pamiętać, że wszystkie zdjęcia dodawane do Wizytówek Google podlegają oficjalnym wytycznym. Format pliku powinien znajdować się w rozszerzeniu JPG lub PNG, a rozmiar wynosić od 10 KB do 5 MB, natomiast najlepsza rozdzielczość powinna mieć 720×720 pikseli. Pamiętaj również, że minimalna rozdzielczość dodawanego zdjęcia to 250×250 pikseli. Ponadto każde zdjęcie powinno być ostre i dobrze naświetlone.

Jak pozycjonować swoje filmy w Google Moja Firma?

Filmy, które dodajesz do opisu w Mapach Google, muszą spełniać określone wymagania. Dotyczy to między innymi czasu trwania, który nie może przekraczać 30 sekund. Ponadto rozdzielczość nie powinna być niższa niż 720p, a maksymalny rozmiar pliku musi wynosić 75 MB. Należy zaznaczyć, że po dodaniu filmu nastąpi weryfikacja przez Google. Stan niezatwierdzony wskazuje, że przesłana treść narusza zasady i nie zostanie opublikowana. Dlatego, zanim stworzysz własny film, sprawdź, czy jest on zgodny z wytycznymi Google.

Podsumowanie

Zarówno materiały wizualne jak i audiowizualne zawsze będą mieć znaczenie, a zasadniczo ich znaczenie obecnie tylko rośnie, gdyż ludzie preferują oglądać, niż zaczytywać się w ogromne ilości treści. Wykorzystaj to w kontekście wizytówki Twojej firmy i pokaż konkurencji, że na rynku jest ktoś, kogo faktycznie należy się obawiać!